El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que les aportacions del PPCV a la caixa B del PP, entre els anys 2006 i 2009, “posen en una seriosa dificultat no solament a els qui els van dirigir tot, sinó també a els qui van alçar i van mantenir amb els seus suports i vots a eixos dirigents. No val dir que això és el passat, són del mateix partit, van guanyar de manera fraudulenta i a més han cobrat unes subvencions públiques que no els corresponen”.

En aquest sentit, Morera ha assenyalat que el president de la Generalitat Valenciana, “si vol defensar els interessos públics, els diners públics, ha de requerir al seu partit, al PP, que retorne tots els diners que va cobrar en frau electoral evident, que són més d’1,2 milions d’euros. Si vol defensar l’interès públic, no té més remei que actuar contra el seu propi partit i donar totes les explicacions oportunes”.

Justament, hui s’ha celebrat en el parlament valencià la sessió de control al president de la Generalitat i en aquesta sessió, “Fabra ha intentat esquivar de manera deficient i poc hàbil allò que és evident. No dóna explicacions, no defensa l’interès públic, no actua contra els de el seu partit per a exigir que es retorne tot el saquejat i a més, es nega a demanar disculpes per tot el mal que ha fet el PPCV als valencians i valencianes, un mal certificat per la Fiscalia i per la Udef”, segons Morera.