La cap de llista autonòmica de Compromís per Alacant, Mireia Mollà; Fran Ferri, candidat autonòmic per València, i Toni Arques, número quatre de la candidatura de Compromís per Alacant es reuniren ahir amb la presidenta de l’Associació Provincial d’Hotels d’Alacant, Cristina Rodes, i el vicepresident, Julián Llorca.

La reunió va servir per a que l’associació explicara les demandes dels hotelers de la província i indicaren quines mancances existeixen en l’actualitat i quin tipus de recolzament necessiten des de les administracions públiques.

En este sentit, Mireia Mollà ha destacat que “l’activitat turística és fonamental per a la província d’Alacant i, en este sentit, des de Compromís entenem, com han demanat els professionals, que ha d’existir un diàleg fluid entre els actors implicats en este àmbit i les administracions i, sobretot, ha d’existir una estratègia compartida i viable”.

“Tenim un turisme de sol i platja rendible, però volem anar molt més enllà posant en valor també el nostre patrimoni cultural i natural, que és molt ric i variat a les diverses comarques d’Alacant” ha assenyalat la cap de llista autonòmica, que ha afegit que “apostem per un turisme sostenible i desestacionalitzat, un turisme responsable i generador de riquesa i hem de fer-ho possible comptant amb l’opinió dels professionals i dirigint els esforços cap al mateix objectiu”.