• “Sabem que el PP està podrit de dalt a baix i porta en la seua medul·la la corrupció”

La candidata de Compromís a la Presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, s’ha referit hui a la investigació per corrupció entorn a la Diputació de València i el seu president Alfonso Rus.

Per a Oltra “en tots els casos de corrupció ix a la llum el mateix, el Partit Popular és un partit podrit, perquè les escoltes que fa mesos que la fiscalia està investigant no sols impliquen a Rus, ni a la Diputació de València, ni a determinats funcionaris, impliquen al PP en el seu conjunt”.

Estes gravacions evidencien que la normalitat en el PP era cobrar comissions i el que es discutia era la quantia d’aquestes comissions, si s’havia cobrat més o menys. La quotidianitat del Partit Popular és cobrar comissions il·legals”.

Segons la candidata de Compromís “el finançament il·legal del PP per a la gent no és presumpte, ho serà per als tribunals, però per a la gent no és presumpte. Sabem que s’han finançat il·legalment, sabem qui ho han fet i sabem que el PP està podrit de dalt a baix i porta en el seu medul·la la corrupció “.