El portaveu adjunt del grup parlamentari Compromís, Juan Ponce, va assistir ahir a València a l’estrena del documental ‘La vida en llamas’, abans del qual els bombers forestals de la Comunitat Valenciana van realitzar un acte de mobilització en solidaritat amb els seus companys de les BRIF, actualment en vaga.

Ponce va voler donar suport també a les reivindicacions dels bombers forestals valencians contractats a través de TRAGSA que demanden millores en la categoria professional, la jubilació anticipada i la segona activitat.

Així mateix els bombers forestals reclamen el reconeixement de malalties laborals específiques de la seua activitat i la millora de seguretat en els seus equips portàtils individuals. Ponce va mostrat el recolzament de Compromís cap a estes peticions que porten molts anys realitzant els bombers forestals, qüestions sobre les quals ja està treballant i porta avançades el nou govern valencià.