La vicesecretaria general de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Eva Sanchis, es reuneix amb Míriam Fernández, directora general de Finançament i Fons europeus.

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies i la  Direcció General de Finançament i fons europeus s’han reunit dins de la ronda de contactes que la FVMP manté amb les diferents administracions públiques.  Aquesta ronda de contactes té com a objectiu impulsar el municipalisme i vincular els ajuntaments valencians amb la resta de l’administració pública. A la reunió han assistit per part de la FVMP, Eva Sanchis, vicesecretaria general i per part de la Conselleria de Hisenda i model econòmics amb Míriam Fernández, directora general de Finançament i Fons europeus.

La reunió amb aquesta direcció general ha tingut com a objectiu caminar cap a una millor coordinació per a l’accés dels municipis valencians en la demanda dels fons i ajudes de la Unió Europea. Des d’ambdues institucions s’ha valorat molt positivament la necessitat d’augmentar els trasvassament d’informació i de crear equips multidisciplinars per a fer arribar les ajudes europees als pobles i ciutats valencianes.

Des de la FVMP, s’ha considerat com a essencial la bona disposició mostrada per la directora general per a treballar coordinats i aunar esforços que suposen una millora del finançament dels Ajuntaments mitjançant les ajudes de la Unió Europea.