El candidat d’Equo a la Presidència del Govern, Juan López de Uralde, ha assegurat hui que aquesta formació “creu factible formar grup parlamentari al Congrés dels Diputats i aconseguir influir des dels plantejaments sostenibles i igualitaris en les polítiques que es desenvoluparan la pròxima legislatura”.

Uralde ha realitzat aquestes declaracions durant la roda de premsa que ha oferit hui a Alacant per tal de recolzar la candidatura de Compromís-Equo a les eleccions generals. En l’acte ha estat acompanyat per la cap de llista per Alacant de Compromís-Equo, Aitana Mas; la número tres de la candidatura, Cristina Rodríguez; el candidat al Senat Ignasi Bellido, i la diputada autonòmica de Compromís Mireia Mollà.

Juan López de Uralde ha indicat que “Equo és un projecte jove que naix amb mentalitat del segle XXI per fer front als problemes del segle XXI i, per tant, tindrà un paper fonamental al Parlament a l’hora de situar a l’agenda política els reptes als que ens enfrontem actualment i proposar solucions reals”.

El candidat d’Equo a la Presidència del Govern ha explicat que aquest projecte, que es convertirà en partit en l’assemblea del pròxim cap de setmana a Madrid, “es basa en quatre pilars fonamentals: impulsar la sostenibilitat en les polítiques actuals, l’equitat social –que inclou treballar pel control dels mercats i la defensa de la sanitat i educació públiques-, la regeneració democràtica i la defensa dels Drets Humans”.

Respecte a la candidata de Compromís-Equo al Congrés per Alacant, ha assenyalat que “Equo l’impulsarà per a que estiga a Madrid” i ha destacat que “és una gran candidata i es tracta d’una persona jove i compromesa amb els problemes dels nostres dies i, per tant, reflecteix l’esperit d’Equo”.

Per la seua banda, Aitana Mas ha ressaltat que “la unió de Compromís –la tercera força al País Valencià- amb Equo és l’aire fresc que tants ciutadans i ciutadanes estaven esperant i dóna com a resultat un projecte esperançador per al canvi”.

“Compromís-Equo és l’única alternativa que tenen els ciutadans i ciutadanes d’Alacant i la resta del País Valencià, ja que és la veu més forta en contra de les polítiques estèrils dels partits tradicionals, que es limiten a posar pegats als problemes, i és també l’única que ofereix solucions de fons per tal d’aconseguir un model econòmic i social de caire sostenible”, ha afirmat la candidata al Parlament.