La diputada de Compromís Mireia Mollà ha assegurat hui que “és del tot vergonyós que un aeroport com l’Altet, que compta amb uns nou milions de passatgers a l’any, oferisca als visitants uns connexions pèssimes amb les principals ciutats del seu entorn, una qüestió que rebaixa significativament el potencial d’este aeròdrom”.

Mollà ha assenyalat que “els milers de passatgers que passaran durant estos dies per l’aeroport, es trobaran amb què no compten més que amb unes poques línies d’autobús per arribar fins a municipis com Alacant, Elx, Benidorm o Torrevieja, una situació del tot incomprensible per a un dels principals aeròdroms de tot l’Estat i d’Europa en trànsit de passatgers”.

“Des d’Adif ja s’ha indicat que l’aeroport no es connectarà amb l’AVE i tampoc es preveu la seua integració en la línia de rodalies Alacant-Múrcia, però cal recordar que esta situació no és causa exclusiva de la crisi, doncs es tracta d’una reivindicació històrica per part dels ciutadans i ciutadanes d’Alacant, que ha estat sempre ignorada pels diferents governs central”, ha destacat la diputada.

Mireia Mollà ha continuat dient que “el fet que l’Altet siga l’aeroport turístic pitjor connectat dels vint de la Mediterrània demostra la mala gestió dels recursos públics que s’ha portat a terme, sobretot si tenim en compte que mentre s’abandonava l’Altet s’han construït trens d’alta velocitat ruïnosos al llarg de l’Estat que, fins i tot, han hagut de tancar, i cal recordar també que mentrestant el Consell va pagar més de 130 milions d’euros per l’aeroport sense avions de Castelló”.

“Per tot això, des de Compromís anem a seguir reivindicant que s’aposte pel nostre territori, per la seua gent, pel seu potencial i per les seues oportunitats de futur, ja que la discriminació que hem patit fins ara ens ha portat a ser un dels territoris més castigats per la crisi”, ha afirmat la diputada de Compromís.