Compromís denuncia que a partir de hui Camps no pot enviar cartes si no les paga al comptat perquè està en la llista de morosos de Correus

Publicat el en Economia i Ocupació

Hui, dilluns 25 d’octubre, s’ha fet efectiva una ordre de Correus que afecta a la Presidència de la Generalitat i a una sèrie de conselleries i altres departaments del govern valencià, per la qual, no poden fer cap enviament postal si no paguen al comptat. Segons Morera, “mentre el Consell es gasta els diners en fer la Festa del Bou o competicions de cavalls per a les filles dels multimilionaris, presidència, Benestar Social o la Direcció General de Persones amb discapacitat no poden enviar notificacions per correu”.

La situació econòmica del Consell que presideix Francisco Camps ha arribat als límits de la morositat. Este matí, el grup parlamentari Compromís ha tingut accés a una circular de Correus per la qual s’indica als responsables d’oficines que a una sèrie de conselleries –entre estes la Presidència de la Generalitat- i direccions generals no podran fer cap enviament postal si no paguen al comptat eixe servei.

Per al portaveu de Compromís, Enric Morera (BLOC), “ens trobem davant d’una situació molt greu i preocupant. El mateix president de la Generalitat no té diners per a pagar els segells i tot això és fruit de la seua manera d’entendre la política, que no és altra que estar d’esquenes a la ciutadania, organitzar festes per a la ‘beautiful people’ d’ací i de fora i malbaratar els diners públics en coses que no són importants ni que aporten cap benefici a la societat valenciana”.

El parlamentari valencianista assegura que la situació econòmica del Consell està en un “coma profund irreversible, provocat per uns polítics que s’han especialitzat en fer festes per als pijos de dretes i no a solucionar els greus problemes que té la societat valenciana, que veu amb preocupació com la Generalitat està totalment paralitzada”.

Morera ha declarat que crida molt l’atenció que en la llista de morosos que ha elaborat Correus, “està la Presidència de la Generalitat, la Conselleria d’Economia i la Conselleria de Benestar Social i això implica que molts departaments de gran importància no poden enviar notificacions als seus usuaris perquè no tenen diners ni per a pagar els segells. Nosaltres, ja no com a grup parlamentari, sinó com a ciutadans, ens preguntem com la resta de la societat valenciana que on estan eixos diners i sembla que no ho sabrem perquè el PP ha fet de l’opacitat i de la desinformació les seues principals ferramentes per a continuar manipulant des del poder”. Morera ha informat que des del grup parlamentari Compromís van a formular preguntes per a conéixer el nivell de deute que té la Generalitat amb Correus.