Compromís activa els seus voluntaris de campanya

Publicat el en General

Amb el lema ‘Gent com tu, gent amb Compromís’, la coalició Compromís realitza este dissabte 11 de desembre un acte públic al Paranimf de la Universitat Politècnica de València per posar en marxa grups de suport formats per voluntaris i voluntàries.

A partir de les 11 començarà la part formativa de l’acte en la qual els membres de Compromís Rafael Oliver i Josep Melero parlaran sobre com crear grups de suport a les candidatures per a les eleccions de maig del 2011, així com la constitució d’equips de campanya i coordinació del treball dels voluntaris i voluntàries.

A continuació es procedirà a la presentació de la imatge de precampanya amb logotips, fotos i cartells dels candidats de la coalició Compromís de les circumscripcions d’Alacant, València i Castelló.

Així mateix es projectarà el vídeo promocional de la web elquenovorasacanal9.com on es recullen les intervencions més importants dels membres de la coalició Compromís que són silenciats sistemàticament per la televisió pública valenciana.

Al voltant de les 13 hores començarà l’última part de l’acte en què tindran lloc els parlaments dels candidats de Compromís Joan Ribó, Juan Ponce, Mireia Mollà, Josep Maria Pañella, Mónica Oltra i Enric Morera.