Morera: “Hui s’ha confirmat la traïció d’Aznar al Poble Valencià i la complicitat de Camps”

Publicat el en Economia i Ocupació

Des de Compromís volen que Aznar demane perdó per marginar l’economia valenciana, negant el projecte del corredor mediterrani. També demana a Rajoy que explique si continua estant en contra de l’eix, perquè era part de l’equip d’Aznar quan es va prendre la decisió.

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha declarat este matí que les últimes informacions sobre el corredor mediterrani, “són molt aclaridores perquè en 2004 Aznar va dir no al corredor mediterrani, per aquell temps ja es notava el poder valencià de Camps com a president de la Generalitat, que portava un any en el càrrec i es va agenollar front a les dolentes decisions d’Aznar, aleshores president del govern central. Des d’aquell temps, Camps ha continuat traint els interessos estratègics d’esta societat i ha enganyat a l’electorat amb promeses que mai s’han complert i fent ús d’una maquinària d’imatge que ara s’investiga als tribunals”.

Segons ha publicat hui el diari Levante-EMV, “Europa ara reconeix l’error. Estaria bé que el president Camps exercira com a president de veritat i reclamara a Aznar que demanara disculpes públiques al teixit industrial valencià per boicotejar el corredor mediterrani que tant necessitem. El PP va prioritzar les connexions a Madrid i ha deixat a les zones productives com nosaltres, fora de joc. Si parlem de crisi a la indústria local i de quines han estat les conseqüències que l’ha provocada, caldria que férem una ullada a tots els motius i este, per descomptat, és un cas important”.

La Ford ja ha dit que si en cinc anys no està feta eixa línia per a transportar mercaderies i productes a Europa que se’n va d’Almussafes. “Si això passa, les valencianes i els valencians haurem de recordar-li-ho a Aznar, a Camps i al PP, per actuar amb mala fe en contra dels interessos estratègics del nostre poble”, segons ha apuntat el parlamentari valencianista.

Morera també ha fet memòria que el corredor mediterrani, “va ser l’eix principal de la campanya de les eleccions europees de 2009 del nostre partit i és un projecte que defensem i continuarem defensant front les repetitives traïcions de PP i PSOE a projectes estratègics per a l’economia valenciana”.

Per altra banda, el líder del BLOC ha demanat que el president del PP, Mariano Rajoy, “també hauria de pronunciar-se al respecte perquè ell formava part de l’executiu d’Aznar, per tant, era coneixedor de el rebuig al corredor mediterrani i estaria bé que diguera ara si continua estant en contra o si ara ha canviat d’opinió i està a favor, perquè ve molt per ací a menjar paella amb Camps i amb Barberà però no sabem encara fins a on està compromès amb les necessitats de la societat valenciana”.