Compromís demana al ministre que explique l’anul•lació de la multa al conductor kamikaze

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El representant de Compromís en el Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, ha anunciat que demanarà la compareixença del ministre de l’Interior, després de la decisió presa per la Direcció General de Trànsit d’anul•lar la multa imposada a R.J.R.S, conductor culpable de la mort de José Alfredo Dolz en 2003 i que ha estat condemnat per eixos fets pel Tribunal Suprem, malgrat l’indult propiciat pel govern de Rajoy.

Segons ha declarat Baldoví, “és insultant que el govern indulte a un conductor kamikaze condemnat pel Tribunal Suprem, un indult que s’ha fet d’una manera molt qüestionable perquè el bufet que ha defensat eixe conductor és en el que treballa el fill del ministre de Justícia. Ara, i tot i saber que ell era el conductor perquè ha estat condemnat, la DGT decideix anul•lar-li la multa, la qual cosa alça totes les sospites i per això demanem al ministre que comparega i done explicacions, com també demanem que, si s’ha produït alguna irregularitat, que es depuren totes les responsabilitats al si de la DGT”.

Per al diputat de Compromís, “de res serveixen les grans quantitats de diners que es gasta la DGT en campanyes de seguretat vial i de conscienciació dels conductors i de la ciutadania en general si després s’indulten a conductors que han provocat morts i, a més a més, la seua imprudència és premiada llevant-los les multes”.

• remigio III

Explicacions … raonar les seves accions … Que son el Pp. Partit putrefacte per excel.lència . Els "carromeros" tenen impunitat total si es conveniència d'este putrefacte partit. Este conglomerat de partits units per la cartera sols en tenen una : Pistola apuntant-te el cap. Ells son els representants de la llei de la força i, ignoren les lleis de la força de la raó. son pura herència franquista. Si el càncer madrid no desapareix prompte, l'entelèquia espanya no sobreviurà sense les diners catalans ni el sotmetiment dels que no ens atrevim , encara, a sortir pel mateix camí dels nostres compatriotes catalans.