Mónica Oltra: “El nou informe policial del cas Gürtel evidencia que el problema de Camps va més enllà de quatre trages”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, s’ha referit hui al nou informe policial sobre el cas Gürtel que “evidència que els diners dels valencians ha finançat moltes de les activitats il·legals d’eixa trama corrupta”.

Oltra ha assegurat que l’informe posa de relleu que la justícia avança en la investigació i que “això dels quatre trages” del president de la Generalitat i del PPCV, Francisco Camps, “és simplement la guinda del pastís, és a dir, que hi ha finançament il·legal i comissions il·legals darrere de tota esta trama”.

“Evidentment, una trama no es munta per a regalar quatre trages”, ha afegit Oltra, per a qui s’evidencia també “el nivell de podridura del PP” i les “connivències de Rajoy” amb esta trama, perquè la persona “més esguitada”, Camps, és proclamada pel PP “al marge de fundadísimes sospites de corrupció generalitzada i d’ús dels diners públics”.

Per a Oltra, el que eixes persones seguisquen al capdavant del partit i que Rajoy les avale només pot portar a pensar que el PP d’Espanya “s’ha beneficiat d’esta trama”, que en les eleccions els ha facilitat “un plus de finançament” enfront de la resta de partits, i ha afegit que “des de la il·legalitat és més fàcil guanyar les eleccions”.