El candidat a la Presidència de la Generalitat per la Coalició Compromís, Enric Morera, s’ha reunit este matí amb la directiva de la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana, encapçalada pel seu president, Vicent Diego. Morera ha comentat després de la reunió que les aportacions del món cooperatiu valencià, “són importantíssimes i estaran reflectides al nostre programa electoral com una acció a desenvolupar en la propera legislatura,  perquè no podem obviar la gran tasca que fan les cooperatives i també el gran pes que tenen en l’economia i en la societat de la nostra terra”.

Morera ha anat un pas més enllà i ha reivindicat que la confederació, “siga reconeguda com un agent més en totes les meses de negociació pel seu pes i importància. Milers de persones treballen en les cooperatives que són un exemple de constància, de creativitat, de treball i també d’estabilitat laboral i per això mereixen estar presents en tots els fòrums on es parle d’economia i de futur de la nostra terra perquè estes entitats tenen molt a dir en el progrés de molts pobles i comarques del nostre territori”.

Per al líder valencianista, el món cooperatiu valencià, “és molt dinàmic i comprén molts sectors, des de l’ensenyament, els transports, l’alimentació, l’agricultura, la construcció i moltíssimes activitats més i per tant, cal que les administracions tinguen en compte a les cooperatives i les escolten perquè des de Compromís pensem que saben fer i que tenen bones propostes per a crear ocupació estable i riquesa per a la nostra societat”.