Compromís crida a la participació massiva en la manifestació de demà contra la corrupció

Publicat el en Llibertat i Igualtat

La portaveu adjunta del grup parlamentari Compromís, Mónica Oltra, ha cridat a la participació massiva en la manifestació que el Col·lectiu Contra la Corrupció ha organitzat demà a València amb el lema ‘No volem un lladre de President’.

Segons Oltra “els valencians i valencianes han d’eixir al carrer per evidenciar el rebuig de la ciutadania al govern de Francisco Camps, marcat per la corrupció i el menyspreu a la transparència en la gestió dels recursos públics”.

“Esta mobilització ha de servir de punt d’inflexió per aconseguir la regeneració democràtica que el nostre país necessita i que passa per fer fora del poder a tots els polítics que han demostrat sobradament la seua manca d’ètica”.

Així mateix Oltra ha lamentat “la hipocresia d’alguns dirigents polítics de l’esquerra com Jorge Alarte, que és capaç de donar suport a l’Aeroport de Castelló que suposa l’espoli dels diners dels valencians durant 8 anys en benefici d’una empresa privada, repetint així l’esquema corrupte del PP i a continuació anunciar que s’assistirà a la manifestació que s’ha organitzat per a mostrar el rebuig d’eixes pràctiques corruptes. Senyor Alarte, no es pot estar servint a déu i al diable”.