Pañella: “Un aeroport per a envolar el catxirulo és símptoma de governants que estan sols pel sou”

Publicat el en General

El candidat de Compromís per les comarques del Nord, Josep Maria Pañella, ha anunciat que els partits integrants de la coalició valencianista, progressista i ecologista, “participaran en la reivindicació lúdica que s’ha convocat el proper diumenge 24 d’abril, primer diumenge de Pasqua, per a envolar catxirulos en l’aeroport de Castelló i així denunciar el desgavell d’una gran obra que ens ha costat i que costa moltíssims diners i que no val per a res, excepte per a l’intent de fer-se propaganda política amb diners públics”.

Per a Pañella, “l’aeroport ens ha situat a les comarques de Castelló en el mapa del sarcasme, de la broma i de la vergonya i des de Compromís aplaudim les iniciatives ciutadanes independents que s’estan convocant per a protestar contra l’obra faraònica de Carlos Fabra, Camps i d’un PP més preocupat en fer-se fotos i propaganda que en solucionar els problemes reals dels ciutadans i ciutadanes de Castelló”.

El també parlamentari de Compromís ha recordat que haguera estat “més barat i més profitós pagar els bitllets d’avió fins a Manises a totes les persones que volgueren vindre a visitar a Castelló que no fer un aeroport que, ara per ara, sols val per a envolar els catxirulos, perquè tindre un aeroport sense avions i que sols serveix per a envolar catxirulos és un mal símptoma per a la societat perquè ens diu, clarament, que tenim uns governants més preocupats per mantindre les seues quotes de poder i els seus sous i no per treballar per les ciutadanes i els ciutadans”.