El portaveu de la Coalició Compromís i candidat a la Presidència de la Generalitat per esta formació, Enric Morera, considera que les paraules d’Esperanza Aguirre, “tenen esta vesprada més vigència que mai i el PP no pot mirar cap a un altre costat quan la justícia cada dia que passa cerca més i més al president de la Generalitat, posant en qüestió la màxima institució valenciana i per això, el que ha de fer Camps és dimitir i no presentar-se com a candidat”.

Des de la formació valencianista, progressista i ecologista consideren que la causa contra Camps, “no és sols per tres vestits, com han volgut fer creure des del PP a tota l’opinió pública, la cosa és més complicada i va més enllà i possiblement se sabrà molt de la relació del president amb els dirigents de la trama corrupta i mafiosa Gürtel, almenys quan en el tribunal pregunten a Correa o al Bigotes si tots els regals que li feren a Camps i a la seua gent van ser a canvi contractes multimilionaris pagats amb els diners de les valencianes i els valencians”.

Per a Morera, “en una situació de greu crisi, el que menys necessita una societat tan afectada com la valenciana és tindre un govern perseguit per la justícia per casos de corrupció, perquè això no genera confiança i això fa que la ciutadania perda afecció a les institucions democràtiques i als càrrecs electes que  haurien d’estar al servei de la societat i per a solucionar problemes i no per a deixar-se regalar vestits i donar tracte de favors a determinats persones, que no podem denominar ni empresaris perquè seria insultar a molta gent honrada”.