Morera: “Sembla que tot el procés on està Camps no és per tres vestits i per això cal que dimitisca”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El portaveu de la Coalició Compromís i candidat a la Presidència de la Generalitat per esta formació, Enric Morera, considera que les paraules d’Esperanza Aguirre, “tenen esta vesprada més vigència que mai i el PP no pot mirar cap a un altre costat quan la justícia cada dia que passa cerca més i més al president de la Generalitat, posant en qüestió la màxima institució valenciana i per això, el que ha de fer Camps és dimitir i no presentar-se com a candidat”.

Des de la formació valencianista, progressista i ecologista consideren que la causa contra Camps, “no és sols per tres vestits, com han volgut fer creure des del PP a tota l’opinió pública, la cosa és més complicada i va més enllà i possiblement se sabrà molt de la relació del president amb els dirigents de la trama corrupta i mafiosa Gürtel, almenys quan en el tribunal pregunten a Correa o al Bigotes si tots els regals que li feren a Camps i a la seua gent van ser a canvi contractes multimilionaris pagats amb els diners de les valencianes i els valencians”.

Per a Morera, “en una situació de greu crisi, el que menys necessita una societat tan afectada com la valenciana és tindre un govern perseguit per la justícia per casos de corrupció, perquè això no genera confiança i això fa que la ciutadania perda afecció a les institucions democràtiques i als càrrecs electes que  haurien d’estar al servei de la societat i per a solucionar problemes i no per a deixar-se regalar vestits i donar tracte de favors a determinats persones, que no podem denominar ni empresaris perquè seria insultar a molta gent honrada”.

• Microsoft extorsiona.Potti, crec que estas batsan equivocat en algunes coses. Quan dius que els empleats de maicrosoof cobren molt, que vols dir? Saps el que cobren? He llegit vaaaaries vegades que tenen una cle0usula al contracte que els impedeix dir el que cobren. Si saps el que cobren podria ser ben be9 que treballassis per ells. xDDDSegons vaig llegir a la bulmailing, l’actual mantenidor del kde a debian empra gnome. I no crec que aixf2 sigui contraproduent, e9s me9s, consider me9s greu aquest cas que el d’emprar un iPod el softlliure neix a partir de la simpatia’ de cadascun cap a certes coses, el me9s normal seria que un desenvolupador de kde ho fos perque li agrada kde. En canvi un treballador de minimoc no te perque9 emprar el winxu a casa seva ni l’exploter i si en horari de treball sels permet escoltar mfasica em pareix perfecte que ho faci, tant si escolta mp3 com wma com ogg o com si escolta a un altre company cantant.Em sembla ridedcul el pantejament d’aquesta multinacional que defenses.Perdonau la parrafada, perf2 ha sortit tot de cop :-p