El candidat a la presidència de la Generalitat per la Coalició Compromís, Enric Morera, ha participat en un desdejuni de treball amb l’Associació Valenciana d’Empresaris, als qui ha explicat els punts principals de Compromís en matèria econòmica i de creació d’ocupació. Segons Morera, “la trobada ha estat molt profitosa i hem vist que tenim més coses en comú que en discòrdia i coincidim en que hem de treballar tots plegats pel benestar de les valencianes i els valencians”.

Morera ha defensat un millor finançament per al País Valencià, l’alliberament de l’AP-7, una xarxa moderna de Rodalia i un sistema educatiu més eficient. A més a més, el candidat de Compromís ha assegurat que en estos temps tan difícils, “cal diàleg i cal que empresaris, polítics i sindicats vagen units i busquem consensos per a eixir de la crisi i posar la nostra terra al lloc que li pertoca”.

El cap de llista de la coalició valencianista, progressista i ecologista ha defensat les energies renovables i també una economia productiva que respecte als treballadors i que impulse l’economia verda, que tan d’èxit té en altres països europeus i que demostra que és factible. Morera, però, ha assenyalat que Compromís està també amb els empresaris perquè cal un govern    que siga amic dels emprenedors perquè els empresaris són els únics que arrisquen i que creen treball”.

Morera ha aplaudit que des d’AVE també demanen una simplificació de l’administració pública, i ha recordat que Compromís es va quedar a soles al parlament valencià demanant la desaparició de les diputacions provincials i la descentralització de la Generalitat “per arribar a tots els punts del territori amb major eficiència”.