Enric Morera augura que serà una legislatura “molt difícil” perquè el govern en funcions “la primera cosa que ha fet ha estat dinamitar un model educatiu que funciona i molt bé com és la línia en valencià”.

La defensa de la llengua en l’ensenyament públic ha marcat el final del govern de Camps i és l’inici de la política destructiva i antivalenciana del PP. Des de Compromís han informat que estaran treballant conjuntament i participaran en totes les accions que s’organitzen per a defensar la línia en valencià per fer entrar en raó al nou Consell perquè, segons Enric Morera, “un govern responsable no crea conflictes innecessaris i el conflicte que ha creat Font de Mora és d’extrema gravetat”.

Segons Morera, “no és comprensible que la primera decisió siga d’eixa importància i es faça sense consultar a la comunitat educativa en general, posant en greu perill un model que funciona molt bé des de fa 27 anys, per això, demanem que intervinga amb urgència el president de la Generalitat, que desacredite a Font de Mora i que siga el màxim representant del Consell qui pose els ponts de diàleg necessaris que el conseller d’Educació ha dinamitat i no sols amb el cas de la línia en valencià, sinó també en tota l’educació en general”.

Des de Compromís han informat que Enric Morera participarà demà en la reunió convocada per Escola Valenciana amb partits polítics i sindicats i, a més a més, tots els partits integrants de la coalició donen el seu total suport a les concentracions convocades a les principals capitals valencianes el proper 9 de juny.