La coalició Compromís ha realitzat una crida als seus militants i simpatitzants per a què participen demà dissabte en la manifestació de l’Orgull LGTB. Esta manifestació està organitzada pel Col·lectiu Lambda i partirà des de la plaça d’Alfons el Magnànim de València a les 19:30 hores.

El diputat de Compromís, Fran Ferri, ha destacat que “la vessant lúdica de la manifestació de l’Orgull LGTB no és obstacle per a què esta convocatòria tinga un fort caràcter reivindicatiu per denunciar la discriminació i la intolerància encara existents per motiu de la nostra opció o identitats sexuals”.

Ferri ha recordat que “el govern del PP al País Valencià és capdavanter en polítiques retrògrades com ho evidencia el fet de què en la passada legislatura Educació revisara els programes d’educació sexual per adequar-los a les directrius de l’Arquebisbat de València”.

“En la manifestació d’enguany –ha afegit el diputat de Compromís- demanarem més implicació de les administracions en la prevenció de les malalties de transmissió sexual, una llei contra la discriminació de la transsexualitat i una vegada més que el Partit Popular retire el recurs que va presentar al Tribunal Constitucional contra la llei del matrimonis homosexuals”.