Compromís reclama al Consell que atenga les reivindicacions del sector artístic i destituisca Consuelo Císcar com a directora de l’IVAM

Publicat el en Educació i Cultura

La portaveu adjunta de Compromís, Mónica Oltra, ha qualificat de “justes i encertades” les reivindicacions d’entitats del sector de les arts visuals que han demanat al nou President de la Generalitat que la directora de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), Consuelo Císcar, presente la dimissió o siga destituïda del seu càrrec.

En eixe sentit Oltra ha registrat una pregunta a Les Corts en què inquireix al Consell per quines mesures pensa prendre davant les reivindicacions del sector de les arts visuals en referència a la direcció i gestió de l’IVAM.

Per a Oltra “les acusacions de comissaris, artistes i crítics contra la gestió de Consuelo Císcar al front de l’IVAM són totalment fonamentades, des de Compromís compartim este posicionament sobre la utilització del museu per als seus interessos privats que ha caracteritzat la direcció de Císcar, així que reclamem al Consell que atenga estes reivindicacions i cesse immediatament a la directora de l’IVAM”.