El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha visitat hui l’acampada de docents, pares, mares i alumnes dels col·legis públics Ciutat de Cremona d’Alaquàs i Martínez Valls d’Ontinyent. Amb la seua visita, el parlamentari de la coalició valencianista, progressista i ecologista ha donat tot el seu suport a les comunitats educatives mobilitzades i ha assegurat que des de Compromís, “s’entenen al 100% les seues reivindicacions i per això, anem a estar al seu costat, anem a col·laborar des de tots els àmbits on estem presents per a defensar els drets dels xiquets i xiquetes que nega el Consell”.

Morera ha insistit que des de Compromís, “defensarem sempre el sistema educatiu públic, valencià i de qualitat, com una aposta per a formar als ciutadans del futur i fer progressar la nostra societat. Per això, volem mostrar la nostra solidaritat amb les famílies afectades per les decisions injustes i irracionals de la conselleria, volem reconéixer el gran treball que han fet i els volem a encoratjar a continuar, perquè en 2015 farem possible que s’acaben els atacs a l’ensenyament públic i a les famílies que creuen en eixe ensenyament”.