El síndic de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera i el diputat Josep Maria Pañella han rebut este matí al president del Molt Il·lustre Col·legi de Farmacèutics de València, Jaime F. Giner i al secretari de l’entitat, Juan José Folgado.
En la reunió, els representants de Compromís amb coincidit amb els representants dels farmacèutics valencians en que cal adaptar el model de farmàcia del segle XXI, per tal de garantir la prestació de serveis sanitaris, de prevenció i d’atenció als malalts crònics.

També en la trobada, s’ha parlat del programa que el Col·legi pretén implantar per a la reducció de costos encara que també s’ha abordat el greu problema dels impagaments per part de la Generalitat Valenciana, una qüestió que no està encara solucionada i de la qual el Consell se’n recorda quan les farmàcies amenacen en tancar i en fer vaga.

Per una altra banda, també s’han tractat temes relacionats amb la creació i el manteniment de llocs de treball en les farmàcies valencianes. Segons Morera, “estes reunions són molt importants i molt positives, perquè són els professionals els qui ens informen de la situació del sector i nosaltres escoltem i ens posem a la disposició dels col·lectius per a fer iniciatives parlamentàries que els siguen útils si estes ho són per al conjunt de la societat valenciana”.