La vicesecretaria general de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Eva Sanchis, es reuneix amb Eva Coscollà, directora general de la funció pública i Javier Cuenca, Subdirector General de l’ Institut Valencià d’Administració Pública (IVAP)  .

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies s’ha reunit amb els responsables de la Funció Pública de la Generalitat Valenciana dins de la ronda de contactes que la FVMP amb les diferents administracions públiques amb l’objectiu de millorar els cursos de formació que presten els Ajuntaments al seu cos funcionarial.

Des d’ambudues institucions s’ha valorat molt positivament la intenció de cercar una millora en la formació del funcionariat, així com el intercanvi d’informació i recursos. Tant l’IVAP com la FVMP han mostrat la voluntat ferma de compartir mecanismes per a establir marcs comuns de col·laboració.

Des de la FVMP també s’ha valorat la tasca i la voluntat que  té l’IVAP en la formació dels empleats públics.