El candidat al Congrés dels Diputats per València de la Coalició Compromís-Equo, Joan Baldoví, considera que la visita del ministre de Foment de demà és “un acte electoralista com tants dels que ja ha fet ell per ací o la seua companya, Inmaculada Rodríguez-Piñero i dels que ja sabem el resultat: moltes promeses però cap projecte executat”. Per això, el cap de llista de la coalició formada per BLOC, Iniciativa, Verds i Equo espera que Blanco vinga a València a dir que el corredor mediterrani “és la màxima prioritat de l’estat, que així ho dirà a Europa i que tenim els diners per començar les obres. Si no diu això, confirmarà que ve a fer electoralisme barat”.

Baldoví també ha recordat que estes visites per a fer promeses incomplides, “és la tònica habitual dels candidats i càrrecs públics del PSOE de Madrid, i per això, no podem oblidar que la secretària general d’Infraestructures de Foment i també candidata del PSOE per València, la senyora Inmaculada Rodríguez-Piñero, va prometre fa més d’un any que el govern central executaria les obres de la línia de rodalia Gandia-Oliva-Dénia, entre d’altres, i encara no sabem res”.

El candidat de Compromís considera que, a més de vindre a València “per a fer-se la foto amb els empresaris, el ministre haurà d’explicar el concepte de mediterrani del corredor, perquè si tot ha de passar per Madrid, com ell i el seu partit volen, ja no és mediterrani i si Alacant es queda fora d’eixe traçat, tampoc serà mediterrani, per tant, volem que el ministre Blanco done totes les explicacions necessàries i conte les coses com són”.

De fet, Joan Baldoví participarà demà en un acte convocat per la coalició a Alacant on els candidats de les tres circumscripcions valencianes de Compromís-Equo es reuniran a la capital alacantina per a reivindicar el corredor mediterrani també per les comarques del sud del País Valencià.