La diputada de Compromís Mireia Mollà ha reclamat hui que Les Corts “investiguen quina és la gestió que s’ha fet de la CAM durant els últims anys i faciliten a la ciutadania una informació clara i fidedigna de la situació real en què es troba l’entitat, per tal d’acabar amb especulacions i aconseguir que es tinga un coneixement complet de l’assumpte”.

Mireia Mollà ha explicat que “des que la CAM ha sigut nacionalitzada, hem anat coneixent a través de la premsa la gestió nefasta que han fet els directius de l’entitat i el malbaratament al que han sotmès els seus recursos” i ha afegit que “cal recordar que parlem de xifres desorbitades que han fet que parlem en termes d’escàndol”.

“El problema és que aquestes dades ens han arribat només a través de la premsa, mentre les institucions es mantenen alienes i priven als ciutadans de tenir una informació completa sobre aquesta qüestió”, ha apuntat la diputada de Compromís.

Mollà ha assenyalat que “Compromís ja ha demanat la compareixença en Les Corts dels administradors posats pel Banc d’Espanya per a investigar la situació de la CAM, perquè entenem que es tracta d’una actuació lògica si tenim en compte la gravetat de la situació per la que passa la CAM i les conseqüències que té per a l’economia i els ciutadans d’Alacant i la resta de la Comunitat Valenciana”.

“Tanmateix, ens trobem amb un immobilisme absolut per part dels partits tradicionals, que han permès que s’aprovaren qüestions com els sous milionaris dels directius o les pensions vitalícies, inclús quan la caixa d’estalvis patia ja les conseqüències de la crisi”, ha destacat la diputada autonòmica, que ha afegit que “Compromís continuarà defenent una investigació transparent, responsabilitats penals per als responsables i que es retornen els diners que els directius han cobrat de mode poc ètic”.