Compromís-Equo presenta a Alacant una candidatura progressista, verda i de defensa de l’Estat del Benestar

Publicat el en General

Compromís-Equo va realitzar ahir la presentació dels seus candidats a les eleccions generals del pròxim 20 de novembre per la circumscripció d’Alacant. La llista de la coalició la formen persones que defensen els valors progressistes, el Medi Ambient i la protecció de l’Estat Benestar i que busquen ser al Congrés i al Senat aquells que parlen dels problemes reals dels ciutadans.

A l’acte, que es va celebrar a la seu d’UGT a Alacant, van assistir la número dos de la candidatura d’Equo per Madrid i figura històrica de la política espanyola, Inés Sabanés; el síndic del grup parlamentari Compromís a Les Corts Valencianes, Enric Morera; la diputada autonòmica per Alacant, Mireia Mollà, i la cap de llista de Compromís-Equo al Congrés, Aitana Mas. Tots ells van estar acompanyats per les més de 200 persones que acudiren a la presentació.

Inés Sabanés va explicar que, davant el panorama de retallades i d’enorme crisi econòmica i política, “qui tinga la capacitat d’expressar un projecte com el que s’expressa des de Compromís i des d’Equo, qui de veritat sàpiga arribar a la gent i explicar de forma pedagògica les mentires d’allò que ens volen imposar, tindrem la capacitat d’ajuntar-nos amb milers i milers de persones i reaccionar”.

Per la seua banda, Enric Morera va indicar que el de Compromís-Equo “és un projecte que suma moltes veus diferents, un projecte que es basa en la diversitat i que, per això precisament, és una opció plural i amb molta força, que aconseguirà formar grup parlamentari al Congrés dels Diputats”.

Alhora, la candidata al Congrés dels Diputats, Aitana Mas, va assenyalat que “és hora de reivindicar més democràcia per als ciutadans i de tornar a posar la política al servei de la gent del carrer, perquè la gent no passa de la política, sinó que està farta de veure que es fa política sense ells i de que les seues opinions i reivindicacions no siguen tingudes en compte”.

En aquest sentit, Aitana Mas ha afirmat que “Compromís-Equo es presenta amb aquest esperit de canvi, amb l’energia d’un projecte del segle XXI per als problemes del segle XXI, que aposta per noves formes de fer política” i ha afegit que la coalició “és una opció progressista, que busca defensar els interessos dels valencians i valencianes i que té entre els seus principis bàsics l’equitat social, impulsar la sostenibilitat, la regeneració democràtica i la defensa dels Drets Humans”.

“Compromís-Equo és una veu necessària i entre tots hem d’aconseguir que estiga representada al Congrés dels Diputats”, ha assegurat la candidata al Parlament.

• job

No hi ha cap coalició Compromís-Equo.

La coalició es diu: Coalició Compromís només. Equo és un partit més, com el Bloc, IPV i els Verds-Esquerra Verda.

Ens estan enganyant.

• Dentrtt

Equo és un partit que engloba totes les organitzacions verds de l'Estat. No està dins Compromís i a la vegada si per què IPV i Els Verds ja formen part d'alguna manera d'Equo. En fi, espere que algún de l'organització puga dir-te alguna cosa per tal que no tinguem aquestes confusions.

• Dentrtt

Tornarem la dignitat a Alacant! Endavant! 🙂

• Joan

Doncs jo tampoc entenc per què li diuen Coalició Compromís-Equo. Si IPV i Els Verds del País Valencià formen part d´Equo… per què ha d'estar el nom d'aquest "Equo" a la signatura del partit-coalició?? No hi són ja IPV i Verds? Aleshores que posen: Coalició Compromís (Bloc + Equo). O si més no que ens expliquen que vol dir la cosa aquesta d' "equo", perquè ja comença a tocar els collons… Si el meu vot ha de servir per què la coalició Compromís-Equo defense els interessos dels verds de madrid, múrcia, castella o extremadura, potser no donaré el meu vot a Compromís (pel País Valencià).
    P.S.: Quina implantació té EQUO al País Valencià? Hi ha cap regidor d' Equo a cap ajuntament? Per què està rebent tanta importància de cop i volta?

• Josemi

quizas simplemente equo tiene mas deseo que su titulo se lea y los verdes y demas no, con lo cual compromis y equo salen en el titulo y ipv, els vers etc etc no, y ya….

• Joan

"desig de que hi estiguen al títol"…. doncs que ens ho expliquen, ho torne a dir. La massa de gent que mou el Bloc des de fa anys no crec que tinga res a veure amb lo que "fa/ha fet" l´equo este….