La portaveu adjunta del grup parlamentari Compromís, Isaura Navarro, ha assenyalat hui que “no és casual que de la presidenta de les Corts, Llanos Massó, que és la persona que maltracta reiteradament a l’oposició, que vulnera el reglament de les Corts de manera permanent i que ens lleva la veu als plens i no fa callar mai a Vox ni al PP, quan estem en l’ús de la nostra paraula, es descobrisca que gasta el cotxe oficial per anar a una reunió exclusivament del seu partit xenòfob. És la seua manera d’entendre el seu càrrec públic”.

“A més, una reunió de partit en què decidien eixir-se’n de tots els governs autonòmics perquè no volen que s’aculla a xiquets i xiquetes desemparats. Una decisió absolutament xenòfoba i racista com és l’ideari de Vox”.

“I això, -ha afegit Navarro- ho fa amb el cotxe oficial, amb els mitjans que donen les Corts precisament perquè siguen utilitzats en el desenvolupament de les tasques com a presidenta del parlamenta valencià, un càrrec que obliga a ser la més garant de la democràcia i no utilitzar-lo per a les qüestions privades del seu partit”.

Des de Compromís es denuncia que es tracta d’un ús indegut dels mitjans democràtics que ofereixen les Corts i deixa clar que a “aquesta senyora, com ja li vaig dir l’altre dia al ple, li fa falta un curs de democràcia perquè té serioses carències”.

És un problema que la presidència de les Corts estiga en mans d’una persona que vulnera i matxaca el propi reglament i els principis més bàsics de la democràcia parlamentària. L’aliança entre Partit Popular i Vox ens ha portat a tindre una presidenta de les Corts que vulnera els principis democràtics i maltracta l’oposició vulnerant el reglament de manera reiterada.

“És la responsabilitat del PP i de Vox que estem patint una situació així de mal ús dels diners públics, mal ús dels mitjans públics i estes persones que tant repeteixen que no volen el seient, veiem que en realitat volen el seient de les Corts i el seient del cotxe oficial, per a fer-ne un mal ús”, ha conclòs la parlamentària de Compromís.