Enric Morera “L’enquesta del CIS demostra que el vot a Compromís és estructural i està en creixement”

Publicat el en General

El portaveu de Compromís, Enric Morera, ha realitzat una valoració de les dades de l’enquesta electoral del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS) que s’ha publicat hui i que atorga un diputat per València a la coalició Compromís-Equo.

Segons Morera “el CIS, una vegada més, no ha preguntat per nosaltres en les qüestions directes sobre partits que planteja, però en la pregunta sobre vot espontani els enquestats donen el 0’4% del suport de tot l’estat a Compromís-Equo, el que suposa una translació d’uns 175.000 vots en el País Valencià”.

“Hem de recordar que en les passades eleccions autonòmiques del mes de maig el CIS fallà estrepitosament en no atorgar a Compromís els vots suficients per a obtindre representació parlamentària, així que ara si ens donen un diputat estem convençuts que el resultat final serà major”.

“Esta enquesta –ha afegit Morera- demostra que el vot a Compromís és estructural i que estem en una tendència de creixement. Seguirem creixent en campanya, anem a més i estem segurs que sumarem encara més votants i podrem aconseguir un segon o tercer diputat”.

• Dentrtt

Si a les darreres eleccions no ens donaven cap i vam traure 6 a aquestes 1 quants traurem? A fer una gran campanya i a arrasar.

• Pedro

• Germà

Pedro, dos dels motius pels quals no he votat mai al PSOE ni crec que ho faré mai:

1. És un venut davant dels interessos de la banca.

2. No té la concepció d'Espanya com a estat plurinacional i plurilingüe. És un partit totalment centralista que en política lingüística busca la mort de la resta de llengües de l'estat llevat de l'espanyol a llarg termini.
    I has de comprendre que per a moltes persones la nostra llengua és la nostra identitat i sense ella simplement no som.

• Enric

El CIS es un instrument dels dos grans partits, fomenta i potencia en les seves enquestes el bipartidisme igual que fan les televisións públiques. Jo crec que Compromis cuallará al País Valencià, no ja com la tercera força política, sino com a motor del canvi que aquesta terra necesita. ¡ Anem a per totes ¡

• Nika

Pues yo soy de Alicante y aunque el CIS no de ningún diputado a Compromís-Equo en esta provincia, voy a votaros igual, y varias de las personas con las que he hablado también. Confío en que los votos verdes de Equo sumen al proyecto y consigan que hayan voces de nuestra terreta en Madrid. Endavant compromís!!!

• Pingback: infoCOMPROMIS 07/11/2011 | COMPROMÍS-EQUO GODELLA()

• Lluís Escartí Chaves

Baldoví, Morera, Mònica i un llarg etcètera, jo crec que les enquestes també aquesta volta seran superades per la realitat, tal com va ocòrrer en les eleccions de juny,. No hem de parlar, doncs, de sorpresa sinó de realitats. En juny passat Compromís entrà a formar part de les Corts Valencianes. El proper 20N el tàndem Compromís-Equo tindrà més d'un representant a Madrid que defense els interessos dels valencians que no es senten representats pels partits centralistes. Molta gent d'Algemesí -el meu poble- i de la Ribera està amb vosaltres. Gràcies pel vostre treball. El nostre País necessita gent que defense els interessos dels ciutadans amb intel·ligència, coratge i honestetat.