Morera: “El Banc de València és una víctima més del saqueig de les nostres entitats financeres que han realitzat els governants del PP mentre el PSOE mirava cap a un altre lloc”

Publicat el en Economia i Ocupació

El portaveu de Compromís, Enric Morera, s’ha referit hui, en la roda de premsa posterior a la Junta de Síndics, a la intervenció del Banc de València per part del Banc d’Espanya.

Per a Morera “esta intervenció d’una de les entitats financeres històriques del País Valencià és una prova més de com el saqueig per part dels responsables polítics i l’a`posta per un model econòmic especulatiu ha acabat arrasant l’economia productiva valenciana i ens ha portat, entre altres conseqüències, a la pèrdua del nostre sistema financer”.

Un model econòmic improductiu basat en què quatre delinqüents puguen beneficiar-se d’informació privilegiada per a guanyar diners fent PAIS i altres negocis és el que ens ha portat a esta situació de fracàs.

Segons el síndic de Compromís “ha sigut la direcció política d’estes entitats financeres el que les han portat al seu fracàs. Ens preguntem perquè el PP i el PSOE han permès en només un any la pèrdua del nostre sistema financer. La tercera entitat bancària de l’estat Bancaixa i la quarta la CAM perdudes en mans d’uns incompetents i ara tenim la intervenció del Banc de València, que entre altres perversions de la gestió del senyor Olivas va avalar la fiança de Jaume Matas per la seua imputació del cas Palma Arena”.

“El senyor Alberto Fabra pot eixir i dir alguna cosa? –s’ha preguntat Morera- Perquè ell va aplaudir al senyor Camps mentre es produïa el saqueig de les nostres entitats financeres, va aplaudir quan Bancaixa va ser absorbida per CajaMadrid. Ha sigut una pèrdua del nostre sistema financer en tota regla per culpa d’uns governants incompetents. Açò no es pot consentir i des de Compromís seguirem denunciant des de totes les instàncies possibles esta hecatombe gravíssima que està patint l’economia valenciana per no tindre entitats financeres lligades al territori”.

• Dentrtt

Aquestos solament saben saquejar bancs i caixes. Després diuen a altres que són antisistema. En fin, a veure si desperta la gent d'una vegada.

• RobinHoodofSherwood

Enric: només et puc dir que cal anar a per ells legalment i que la societat valenciana sapiga amb qui s'està jugant els diners. Una forta abraçada i molts d'anims perque la tasca que teniu per davant es monstruosa. esperem que la societat valenciana se'n adone sobre qui defensa els seus interesos però n'hi han molts que volen que la festa continue perque guanyen molts diners i privilegis. No amb els nostres impostos! PROU!

• David de La Marina

El 50% de bancs 'nacionalitzats', han sigut valencians. Quina casualitat, tu!

• francescmonfort

Tinguéreu que crear una comissió dedicada exclusivament a portar als tribunals a tots aquests delinqüents,per a dur a terme açò, segur que caldria obrir un compte on poder contribuir econòmicament .

• PERE

I INCREIBLEMENT, EL COMENTARI A VALENCIA DE LA GENT GENERAL ES,,,, QUINA MALA SORT!, UNA ATRE BANC NOSTRE SAQUETJAT, COM SI PARLAREM DE QUE ENS HA CAIGUT UNA GOTA FREDA.
    HI HA UNA CLARA RELACIO ENTRE EL DESFICI I EL SAQUEIG AL QUI ENS SOMETEN ELS CUNEROS MADRILENYOS I FILIALISTES DEL PP-PSOE I LA CRISI VALENCIANA! A QUE AIXO NO HO FAN AMB ELS BANCS CATALANS I BASCOS?

• remigio lll

Que tal si ens doneu un poc d'informació econòmica , sobre quins bancs/caixes ens queden al País Valencià? Els que coneixíem ens han defraudat i robat , si hi h algú que pot estalviar seria bo que sabera on . Si es que queda algun lloc econòmic valencià.