El síndic de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha rebut una delegació de sindicats de l’ensenyament, formada per representats del STEPV, CCOO-PV i UGT-PV per a tractar les retallades i la precarització que pateixen els professionals de l’ensenyament al País Valencià.

Morera s’ha solidaritzat amb els sindicats, “perquè representen a milers de treballadors i treballadores de l’ensenyament que reclamen respecte i dignitat front al menyspreu i les retallades aplicades pel govern de Fabra que, com hem denunciat nosaltres des del primer dia, són intolerables”.

El portaveu de Compromís al parlament valencià els ha presentat la proposició no de llei registrada pel diputat Josep Maria Pañella, en la qual es demana al govern valencià la defensa del sistema públic, la dignificació dels centres educatius públics i també exigir la rectificació del Consell perquè no continue endavant amb mesures que són “delictives” segons la llei, com per exemple, l’acomiadament dels interins en els mesos d’estiu.

Des de Compromís han informat als representants dels sindicats que per part dels partits integrants de la coalició, “es donarà suport i es participarà activament en totes les mobilitzacions que convoquen en defensa del sector públic i d’un ensenyament de qualitat perquè ens juguem el benestar i també el futur de la nostra societat”.