La portaveu adjunta de Compromís, Mònica Oltra, s’ha referit hui a l’entrevista que l’ex President de la Generalitat, Francisco Camps, ha concedit a la revista Telva i en la qual afirma estar més preparat que mai per a presidir la Generalitat o el Govern central.

Per a Oltra les declaracions de Camps mostren que “no és conscient del que té al voltant”. “No és conscient de fins a quin punt s’està enfonsant tot el que ell ha representant, començant per la condemna a Jaume Matas que era un dels seus estrets amics dins de la política i per açò és encara Ambaixador de la Comunitat Valenciana”, ha assenyalat.

Segons la parlamentària de Compromís, el ex cap del Consell es troba “fora de la realitat” i no entén “en quina situació de gravetat econòmica ha deixat” a la Comunitat Valenciana, per “el balafiament i una política de lluïment propi i per açò –ha afegit– hem pagat un preu molt alt els valencians i valencianes”.

Mònica Oltra ha posat l’accent en com d’ “inconscient” que és Camps de “la realitat que li envolta” i, en aquest sentit, ha indicat que “algun diria col•loquialment que fa temps que ens va deixar, almenys conscientment”.

Així mateix, considera que “la podridura s’està apoderant del PP”. “En aquests moments, el Partit Popular té seriosos problemes”, ha indicat la diputada de Compromís, qui no creu que a Alberto Fabra “li hagen fet cap gràcia les declaracions de Camps”.

En la seua opinió, “açò és símptoma de com està el PP, que ho està envaint una espècie d’enfonsament que ha provocat la seua corrupció generalitzada”, a la qual “no va posar fre Camps perquè va formar part d’eixe estat corrupte de les coses”, però “tampoc Fabra, malgrat les seues declaracions d’intencions al principi de legislatura”. Per açò, entén que Camps “està fora de la realitat”, però Fabra “tampoc s’està assabentant que el seu partit s’està enfonsant”.