Compromís denuncia l’emissió d’una notícia a TVV on s’informa d’un pla del Consell des de la seu del PP

Publicat el en General

El síndic del grup parlamentari Compromís, Enric Morera, ha denunciat que ahir per la vesprada als informatius de Nou 24de RTVV es va emetre una notícia on la consellera d’Educació, Formació i Ocupació, Maria José Català, anunciava un pla d’ocupació per a joves en un acte en la seu del Partit Popular

Per a Morera “a més de la broma de mal gust d’una notícia que relaciona al govern valencià amb el foment d’ocupació, la cosa gravíssima és que la televisió pública valenciana ha donat la informació des d’un acte a la seu del PP, amb participació del secretari general del PPCV Antonio Clemente, rodejats de militants del partit i en un moment determinat de la notícia fins i tot sona l’himne del PP com si es tractés d’un míting de campanya”.

“Des de Compromís anem a demanar explicacions en el parlament valencià d’este vergonyós espectacle de manipulació, de com el Partit Popular pot arribar als límits de confusió entre allò que és el partit i el que són les institucions públiques”.

Segons Morera “estem davant d’una nova evidència de com dia a dia el PP està danyant la nostra radio televisió pública, manipulant-la i usant-la amb fins partidistes. La mateixa consellera d’Educació Maria José Català hauria de donar explicacions de per què va realitzar l’anunci d’un pla del Consell, un acte que hauria de ser institucional, des de la seu del PP”.