Compromís per València ha mostrat la seua satisfacció després de què la justícia haja absolt al veí de Patraix denunciat per l’Ajuntament de València per criticar a l’alcaldessa Rita Barberà.

Per al candidat de Compromís a l’alcaldia de València, Joan Ribó, “hui a quedat clar que la crítica política no és cap delicte, sinó un exercici de llibertat d’expressió, cosa que sembla no tenen clara al Partit Popular”.

“Amb tot este assumpte Rita Barberà ha quedat en ridícul. És molt preocupant esta utilització partidista que s’està fent de la Policia Local, Barberà està realitzant un ús abusiu de les facultats de la Policia Local en el que és una evident estratègia per fer callar els ciutadans crítics amb la seua gestió”.

“Exigim a la senyora Barbera que cesse d’intimidar d’esta manera a la ciutadania, cosa a què recorre en ser incapaç de respondre a la crítica política que se li fa des de molts sectors d’esta ciutat. El cas d’este veí de Patraix no és res nou en el currículum de Barberà, ja que la denuncia contra la diputada Mónica Oltra també té com única motivació emmordassar l’oposició ”, ha assegurat Ribó.

Segons el candidat de Compromís “esta utilització partidista de la Policia Local és també un malbarat de diners públics, ja què en compte d’estar dedicant-se a serveis vertaderament importants per a la ciutat, els policies locals estan treballant en l’absurda estratègia de Barberà contra els seus detractors”.

“Des de Compromís plantegem una actitud totalment contraria dels nostres governants i ens comprometem a treballar per a què València es convertisca en la capital de la llibertat d’expressió i això passa per què en les pròximes eleccions aconseguim fer fora del govern municipal al Partit Popular”, ha conclòs Ribó.