Morera: “Amb la llarga llista d’imputats del PP, normal que Rajoy tinga pànic a fer-se cap foto amb Camps”

Publicat el en General

El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera (BLOC), considera que les novetats del cas Brugal, “són molt preocupants perquè demostren que qui ens governen estan més per fer negoci que per gestionar la cosa pública. En el cas d’Oriola clama al cel que en la nova llista d’imputats pel cas del fem està la mateixa alcaldessa d’una gran ciutat valenciana, l’ex alcalde del PP i pràcticament tota la cúpula del PP local i, com ja sabem, en este tema també està imputat el president de la Diputació d’Alacant i per tant, queda clar que Rajoy té pànic a assistir a qualsevol acte del PPCV i fer-se una foto amb Camps perquè ni Camps ni els seus són de fiar”.

Segons Morera, “la situació és molt seriosa i molt preocupant. Una vegada més, alguns polítics valencians tornen a ser notícia i no per les seues preocupacions per la ciutadania i perquè fan bé el seu treball, sinó que la notícia és la corrupció, la concessió de contractes a empreses i empresaris pròxims, botant-se la legislació, les normes democràtiques i provocant un dia més que els ciutadans i ciutadanes no creguen en la classe política, això és el que està aconseguint el PP amb els seus casos de corrupció”.

Després de les novetats del cas Brugal, i amb el cas Fabra i el cas Gürtel que afecta al president de la Generalitat, Francisco Camps, Morera considera que el que ha de fer el president del PP, Mariano Rajoy, “és posar fi a esta esperpèntica història que està passant en la sucursal valenciana del seu partit i com en el PP tot es mana i s’ordena des de Madrid, que es deixen de perdre el temps, que destituïsquen a tots els implicats en les diferents trames de corrupció que afecten a polítics populars valencians i que es pose en marxa una gestora del partit. De no ser així, Rajoy estarà demostrant que li té igual que al seu partit tinguen responsabilitats de govern polítics corruptes i si no sap manar en el seu partit, més difícil serà que sàpiga governar i dirigir el govern de l’estat com ell vol”.