El diputat per Castelló de Compromís, Josep Maria Pañella, ha denunciat que “una vegada més, el PP vol apaivagar la lògica indignació de la Universitat Jaume I, pels continus incompliments en relació amb Ciències de la Salut, els promet que aquesta vegada sí, però pocs dies després, quan es fa públic el projecte de pressupostos de la Generalitat per al 2015, es comprova que, una vegada més, la partida que hauria de possibilitar-los ha desaparegut”.

El diputat de Compromís ha assegurat que “per si a algú li quedava cap dubte, aquesta manca de partida destinada a Ciències de la Salut en els pressupostos no fa sinó confirmar l’absoluta hipocresia del PP d’Alberto Fabra en relació amb aquests estudis. Com sempre, s’omple la boca parlant del seu impuls, però després, a l’hora pràctica d’assignar-los una quantitat, els torna a marginar en un calaix, permetent que, mentrestant, aquests mateixos estudis siguen impulsats per universitats privades  afins a la seua ideologia”.

Pañella ha dit que “per suposat, des de Compromís reivindicarem aquesta partida destinada a Ciències de la Salut de la UJI. Però l’única manera d’aconseguir-la serà el sorgiment d’una forta pressió de la societat castellonenca en el seu conjunt, que obligue el PP a modificar la seua postura habitual, de desinterés pràctic cap a aquests estudis”.