El Síndic de Compromís, Fran Ferri, ha obtingut, a trevés d’una petició en Les Corts, tota la documentació relativa a l’enquesta a peu d’urna del 24 de maig encarregada pel Consell a l’empresa GFK EMER amb un cost de 70.000 euros.

Segons assenyala Ferri “aquesta documentació demostra com el govern d’Alberto Fabra i per tant el Partit Popular van tindre accés durant la jornada electoral a les distintes mostres de l’enquesta que s’obtingueren al llarg del dia. Segons la documentació el govern del PP hauria disposat d’una web habilitada per conèixer els resultats del sondeig que oferia l’empresa contractada en diversos trams horaris del dia.

“Aquesta és un evidència de com el govern del PP va estar instal·lat en la indecència fins l’últim moment, no tinguent el mínim escrúpol en utilitzar els diners públics per a un ús partidista, perquè el partit que sustentava el govern va ser l’únic en conèixer eixes dades eixa jornada abans que es feren públiques, una volta tancats els col·legis electorals”.

“Açò no acaba ací, volem que ara el PP ens explique el perquè d’aquest accés en directe als resultats de l’enquesta a peu d’urna, si els valencians vam pagar 70.000 euros només per a satisfer la curiositat del PP o hi ha alguna raó més”,  ha conclòs Ferri.