La Coalició Compromís ha animat als seu militants i simpatitzants a participar en la manifestació-processó en suport a les víctimes de la corrupció, que se celebrarà demà dissabte a la ciutat de València. Segons ha explicat des de la formació, “ens sumem a esta iniciativa que promou una plataforma independent perquè creiem que els ciutadans i ciutadanes han d’eixir al carrer per a mostrar el malestar que generen els nombrosos casos de corrupció que patim al País Valencià i que dóna una imatge nefasta de la nostra terra”.

La marxa eixirà a les 18 hores des de la Plaça de Sant Agustí de València i des de Compromís participaran, portant la seua pancarta. Segons han explicat des de Compromís, “el cas Nóos, el cas Gürtel, el finançament il•legal del PP, el cas Blasco, el cas Brugal, Carlos Fabra… Tenim desenes de casos per eixir al carrer i per a manifestar el nostre malestar, perquè en els darrers anys s’han registrat molts casos de saqueig de diners públics que han afectat directament al benestar de les valencianes i els valencians”.

INTERINS

També, des de la coalició han confirmat que participaran en la manifestació convocada pel Sindicat de Treballadors de l’Ensenyament (STEPV), dissabte a les 11 hores a la plaça de Sant Agustí, per a protestar per les greus retallades que està aplicant el govern de Fabra en el sistema educatiu públic valencià, sent el darrer colp la supressió de 649 places d’interins per al proper curs, un fet que no ha acatat ni acceptat el sindicat i tampoc Compromís.