Espai

Compromís

VERDS

Com a afiliat/da tindràs tots els drets i deures recollits en les bases dels VerdsEquo. La quota és de 80€/any o 25€/any per a estudiants, pensionistes i aturats.

Si encara no t'has decidit a adherir-te a Compromís, pots participar com a simpatitzant. Et mantindrem informat de les nostres propostes i de les activitats en què et convidarem a col·laborar.

Dades personals

Nom *
Cognoms *
DNI/NIE *
Data de naixement *
Sexe *
Adreça *
Població * Codi postal *
Repeteix E-mail *
Mòbil *
Telèfon fixe alternatiu
Obligatori si no tens mòbil
Professió
Estudis
Sindicat
Moviments cívics / culturals
Idioma de preferència *

Col·lectiu i sectorials

Si no trobes la teua localitat sel·lecciona el col·lectiu local més proper a tu. Si vius a València, comprova a quin districte perteneix el teu barri.

Col·lectiu *
Sectorials

Domiciliació bancària (sols per a adherits/afiliats)

Quota anual (* sols per a estudiants/pensionistes/aturats)
Nom i cognoms
DNI/NIE
Compte bancari IBAN

Avals (sols per a adherits / opcional)

Si ja coneixes a al menys dos adherits a Compromís, escriu ací els seus DNIs i podran confirmar ells mateixos la teua alta. Si no, serà el portaveu del teu col·lectiu local l'encarregat de confirmar l'alta.

DNI Aval 1 (opcional)
DNI Aval 2 (opcional)

Les teues dades s'enviaran de forma segura a través d'una connexió xifrada SSL

Coalició Compromís en compliment del que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les dades personals que va a proporcionar-nos seran incorporades a un fitxer automatitzat de Compromís, que com a responsable del fitxer, tractarà els mateixos a fi de tramitar la seua afiliació, permetre l'exercici dels drets i deures, gestionar la seua participació i oferir-li informació sobre les nostres activitats, ja siga per correu ordinari, electrònic, SMS o un altre mitjà de comunicació equivalent. Així mateix, li informem que podrà exercir els drets que li assisteixen d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de la informació que li concerneix a través del seu usuari a l'Espai Compromís o dirigint un escrit bé per correu postal a Compromís (Plaça del Pilar, 1 - 46001 València) o bé per mitjà d'un correu electrònic a dades@compromis.net, acompanyant una fotocòpia del document que acredite la seua identitat. Més informació en Avís legal i política de privacitat.