Morera exigeix a la direcció del PP que frene la moció de Tavernes per ser un pacte amb una regidora “que no representa a ningú”

Publicat el en General

Centenars de veïns i veïnes de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat, en una convocatòria exprès, per donar suport a l’alcalde, Jordi Juan, que s’enfronta a una moció de censura presentada pel PP i una regidora sense partit i que no representa a ningú.

Jordi Juan ha comptat amb el suport del portaveu de Compromís a les Corts, Enric Morera, la regidora de Compromís a València, Consol Castillo i regidors i alcaldes de la coalició de la Safor i d’altres poblacions del País Valencià.

Morera s’ha mostrat contundent i ha advertit a la direcció valenciana del PP que cometran un “greu atemptat contra la democràcia si no desautoritzen als seus regidors de Tavernes, perquè no poden pactar amb una regidora que ha estat expulsada d’un partit i que en l’actualitat no representa a ningú”.

El portaveu de Compromís ha assegurat que Jordi Juan “ha fet, fa i farà una gran tasca per Tavernes i des de Compromís portarem la moció de censura a la justícia, per a demostrar la seua il•legalitat i que el PP és capaç de pactar amb gent sense partit ni principis per tenir poder”.JORDI JUAN

• BUTIFARRA

ES INCOMPRENSIBLE QUE UNA PERSONA SIGA CAPAÇ DE TRAHIR UNA IDEOLOGIA.
    AQUESTA PERSONA DEURIA PASSAR PRIMER PEL PSIQUIATRA.
    PERSONES COM AQUESTA NO TENEN DRET A CAP CÀRREC PUBLIC I MENYS A DECIDIR LA DIRECCIO D´UN POBLE.

• Capdepoll

A mi el que el que em pica a l'orella es que Manolet sap que ho recurriran i que tard o pronte el tiraran (si entra), per aixó em pica xq pa qque vol entrar uns mesos?? perque fa tot aixó? Vol 2 mesos per a fer concessions i firmes a lo Bárcenas o Urdangarín??

Imatge destacada
General TWITTER