La portaveu adjunta de Compromís en les Corts Valencianes Mireia Mollà ha denunciat la creació d’un “entramat presumptament corrupte” per a captar “les ajudes de cooperació al desenrotllament de la Comunitat”, en el que empreses del patronat de la fundació Entrepueblos “acaben sent beneficiàries de bona part dels recursos” atorgats per la Conselleria de Solidaritat i Ciutadania.

Així, ha assegurat que tenen documentació que “avalaria el tracte de favor del gabinet tècnic de la Conselleria que dirigix Rafael Blasco a membres de la fundació Entrepueblos per a què gestionen projectes a fundacions més xicotetes per a atorgar-los després les ajudes” de la Generalitat.

Segons hi ha assenyalat, les empreses del patronat d’Entrepueblos “acaben sent beneficiàries de bona part dels recursos” perquè se “suggerix” a les xicotetes fundacions que “per a la realització dels dits projectes havien de contractar les empreses que formen part del patronat” d’esta entitat.

Mollà, en roda de premsa, ha explicat que ha fet un afegit a la denúncia del PSPV per la suposada compra de pisos amb fons de cooperació i posà en coneixement del Fiscal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana tota la documentació de què disposa –14 gigues de documents i intercanvis de correus entre responsables de la fundació Entrepueblos i responsables de la Conselleria–.