En 2011 va haver-hi set reunions amb imputats en el Cas Cooperació que no consten en el llibre de visites.

El grup Compromís ha denunciat hui en el ple de les Corts l’existència de diverses reunions ‘secretes’ del Síndic Major de Comptes, Rafael Vicente Queralt, amb l’exconseller Rafael Blasco i altres imputats del Cas Cooperació, sobre les quals es va ordenar que no constaren en el llibre de visites.

Durant la sessió de control, la portaveu adjunta de Compromís Mònica Oltra ha assegurat que entre gener i febrer de 2011 va haver-hi set visites d’imputats en el Cas Cooperació, com Rafael Blasco, Alexandre Català i Josep Maria Felip, a la Sindicatura, algunes a “hores intempestives”, per a reunir-se solament amb el Síndic i la síndica Marcela Miró, “tots dos posats pel PP”.

Segons Oltra, aqueixes visites no van constar en el llibre de visites per indicació expressa de la cap de gabinet del Síndic major, igual que es va ordenar que no constara una visita de l’exsecretari autonòmic Luis Lobón, imputat en el Cas Nóos, a la Sindicatura al gener de 2011, segons ha explicat el diputat de Compromís Fran Ferri.