Tots els grups parlamentaris de les Corts han aprovat per unanimitat la proposta presentada per Compromís, a instàncies del cap de llista de Compromís per València, Joan Ribó i de l’Associació d’Amics del Ferrocarril per a demanar una millor connexió de l’estació de Renfe València-Font de Sant Lluís amb el nou hospital de la Fe. Segons ha recordat Enric Morera, portaveu de la formació al parlament valencià i qui ha defensat la proposta a la Comissió d’Obres Públiques de hui, “és tan fàcil com que facen unes bones voreres que connecten l’estació amb l’hospital i estem parlant d’un 300 metres”.

Morera ha recordat que el nou hospital de la Fe tindrà unes quantitats de treballadors i de pacients i visitants “molt elevada i cal donar un bon servici als usuaris i treballadors des del transport públic. Per això, nosaltres hem portat a la comissió d’Obres Públiques una proposta suggerida per una entitat i que ha arreplegat el nostre candidat a l’alcaldia de València, Joan Ribó, qui és una persona molt sensible amb els temes relacionats amb la mobilitat, l’accessibilitat dels espais públics i també del foment dels mitjans de transport públics eficients i ecològics”.

El parlamentari valencianista espera que el Ministeri de Foment, “faça cas d’esta petició de les Corts Valencianes i execute unes obres que són molt necessàries al mateix temps que poc costoses i de les quals es beneficiaran milers i milers de persones”.