Debat sobre el futur de l’esquerra

Publicat el en General

Demà dijous a les 19.00 hores en l’edifici de La Nau de la Universitat de València tindrà lloc un debat sobre el futur de l’esquerra en què participen la diputada de Compromís, Mireia Mollà, d’EUPV, Esther López i del PSPV, Clara Tirado. El debat està organitzat pel periòdic La Marea i la plataforma d’ex treballadors de RTVV, Mil de Nou.

• Me agrada. Hay que ponerse las Pilas para tirar a todos estos lladres y tener un futuro de DIGNIDAD para tod@s.

• Ferran

Que les presses per canviar de cicle al País Valencià -que totes/tots desitgem- no us facen perdre de vista la "qualitat" d'alguns dels vostres companys de viatge. Anar de la maneta amb el PSPV/PSOE implica un canvi d'orientació política, social, econòmica i nacional o, simplement, un canvi de poltrona amb unes sigles diferents? Dubte -la història més recent crec que avala aquest dubte- que el PSPV/PSOE tinga interés a jugar, en aquests àmbits abans assenyalats, la carta de trencament que necessitem com a poble després de tants anys de misèries i ruïnes. Sols construint alternatives ben sòlides, de baix cap a dalt, sense la dictadura del pragmatisme, quan aquest implica renúncia, i sense perdre l'únic objectiu: el canvi social i econòmic i el País, sols així, insistisc, estaríem en condicions de generar una il·lusió duradora que supere la simple suma de sigles. Quina és la posició de Compromís?