El diputat de Compromís pregunta al conseller de Sanitat com ha estat possible aquesta atribució de funcions públiques per part d’un partit, “ni que siga el del govern”.

El diputat de Compromís per Castelló, Josep Maria Pañella, s’ha mostrat “sorprés i indignat per la manipulació d’un cartell propagandístic del Centre de Transfussions de la Jana, animant a la donació de sang, per part de les Noves Generacions, les joventuts del PP de la localitat, que s’atribueixen l’activitat com si fora pròpia”.

Pañella ha explicat que “davant d’aquesta descarada manipulació, li he presentat una pregunta parlamentària al conseller de Sanitat, per saber si el seu departament era coneixedor de la manipulació de la publicitat d’aquesta activitat d’un organisme públic del Consell per part de les joventuts d’una formació política; i, als efectes legals, importa ben poc que siguen les joventuts del partit que ara ocupa el govern o de qualsevol altre”.

El diputat de Compromís ha exigit al conseller “que es posicione, que diga públicament si condemna aquesta manipulació, com és el seu deure, i que explique quines accions pensa emprendre el seu departament per a exigir la retirada del cartell manipulat i, sobretot, per a previndre que en el futur no es tornen a donar situacions semblants”.

Pañella ha comentat també que “molt malament deuen d’anar-li al PP en intenció de vot en eixes enquestes que es neguen a fer públiques, quan les seues juventuts no creuen tindre ja més recursos per a publicitar-se que manipulacions tan burdes com aquesta que denunciem”.