El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes i cap de llista d’esta coalició per a les eleccions autonòmiques de 2011, Enric Morera, ha condemnat “els atacs a la seu del PSPV. En una democràcia moderna i avançada els actes vandàlics i els atacs contra propietats o persones no tenen cabuda i esta ha de ser una de les prioritats de la nova delegada del Govern, posar fre a esta violència que d’unes faccions i d’altres patix la societat valenciana”.

Morera s’ha solidaritzat amb el PSPV i ha declarat que des del seu partit, “estem acostumats a estes agressions. Tenim regidors i militants atacats i també les nostres seues són el blanc dels intolerants que no sols es conformen en fer-nos pintades, sinó que també en algunes ocasions han intentant cremar-les o ens han posat bombes”.

Per al dirigent valencianista, “la societat valenciana porta molts anys d’agressions, centrant-se estes normalment més en partits polítics i entitats progressistes i valencianistes. Esta violència no té cabuda entre nosaltres ni ara ni mai perquè per a defensar les idees estan les paraules i la democràcia. En Nadal, la seu electoral de la Coalició Compromís va ser atacada i, per desgràcia, no és cap novetat. Per això, esperem que la nova delegada del govern centre els seus esforços en combatre les agressions de caire ideològic, siga a qui siga, perquè la societat valenciana sols podrà progressar més i millor des del respecte i la paraula”.