La Comissió Executiva de Compromís ha enviat hui a la militància de la coalició la proposta de document de treball que ha desenvolupat la comissió Tècnica de Primàries i que te diverses opcions en alguns apartats que s’hauran de consensuar.

A partir d’ara s’inicia un procés de participació en la confecció del document que regularà el procés de primàries de Compromís. La Comissió Executiva ha establert un període d’Audiència Pública fins el dia 15 de setembre de 2013 on, a títol individual o col·lectiu, es puguen fer arribar aportacions i propostes que servisquen per a l’elaboració definitiva del document de consens del que ha de ser el Reglament de Primàries de la Coalició. El document tècnic de primàries també serà accessible des de la web compromis.net per a què qualsevol ciutadà puga realitzar propostes.

Amb les aportacions rebudes per persones afiliades, col·lectius, comarques, persones simpatitzants, etc… que s’hauran d’enviar al correu electrònic [email protected], la Comissió Executiva de Compromís elaborarà el document de consens per al seu debat i aprovació definitius.

Compromís envía a su militancia el documento técnico de reglamento de primarias

La Comisión Ejecutiva de Compromís ha enviado hoy a la militancia de la coalición la propuesta de documento de trabajo que ha desarrollado la comisión Técnica de Primarias y que tiene varias opciones en algunos apartados que deberán consensuar.

A partir de ahora se inicia un proceso de participación en la confección del documento que regulará el proceso de primarias de Compromís. La Comisión Ejecutiva ha establecido un periodo de audiencia pública hasta el día 15 de septiembre de 2013 donde, a título individual o colectivo, puedan hacer llegar aportaciones y propuestas que sirvan para la elaboración definitiva del documento de consenso del que debe ser el Reglamento de Primarias de la Coalición. El documento técnico de primarias también será accesible desde la web compromis.net para que cualquier ciudadano pueda realizar propuestas.

Con las aportaciones recibidas por personas afiliadas, colectivos, comarcas, personas simpatizantes, etc … que se deberán enviar al correo electrónico [email protected], la Comisión Ejecutiva de Compromís elaborará el documento de consenso para su debate y aprobación definitivos.