Ferri: “És lamentable que polítics del PP emparen grups ultrafeixistes”

Publicat el en Llibertat i Igualtat

El diputat de Compromís, Fran Ferri, ha denunciat les fotos publicades en alguns mitjans de comunicació del polític de Xàtiva, Jorge Roca, en les que apareix posant alegrement amb  un grup d’ultres [Imatge].

La trobada es va produir durant un xicotet torneig entre ultres de tota Espanya en el qual es van exhibir banderes anticonstitucionals, esvàstiques i altres símbols nazis. Per al diputat de la coalició valencianista, progressista i ecologista, Fran Ferri, “El PP hauria d’expulsar-ho immediatament per aparèixer en públic embolicat entre simbologia feixista mentre ostenta un càrrec en l’executiva local de Xàtiva”.

A més, durant l’esdeveniment, els assistents van cremar bengales marineres en la Plaça del Mercat de Xàtiva i es van fotografiar amb els braços en alt fent la salutació feixista. En les fotografies apareix el Secretari d’esports de l’executiva local de Xàtiva, Jorge Roca, el que “és completament inacceptable” en paraules del diputat de Compromís, Fran Ferri.

Des de la coalició ja s’ha anunciat que es presentaren les iniciatives necessàries per a que “els clubs no facen cap tipus de concessió a grups que fomenten la violència, el racisme o el feixisme” ha declarat el parlamentari valencià, Fran Ferri.

• edgarbanyo

No estáis equivocando. Es totalmente lógico. Forman parte de su electorado y de su militancia y de su dirección. Es nuestro país (¡cómo me duele lo de nuestro!) no hay extrema derecha porque está en el PP.

• remigio III

Certament . Sense els franquistes , feixistes , falangistes i tota la morralla que componen el conglomerat de partit units per la cartera:Que quedaria ?