Què és?

IDEACCIÓ 1.0 és la trobada de responsables de polítiques de joventut que té la finalitat de formar, i escoltar les idees dels participants a partir dels diversos tallers sobre la realitat de les polítiques de joventut. Les persones participants rebran un certificat Youthpass que acredita la seua participació a la mateixa.

Què farem?

Divendres
18.30 – Acreditació i arribada dels participants
19.00 – Inauguració de les Jornades
19.30 – Fòrum de participants on totes les persones ens coneixerem i descobrirem la nostra missió.
22.00 – Sopar
23.00 – Jocs Nocturns. Eres un heroi en el teu dia a dia? És hora d’utilitzar els teus súper poders

Dissabte
10.00 – Taula rodona: La realitat de les polítiques de joventut locals, per Carmen Robles ex-presidenta del Consell de la Joventut del País Valencià i ex-membre de la Comissió Permanent del CJE, Xavi Ochando Regidor de Joventut de Vila-Real, i Jesús Martí, President de l’Associació de Profesionals de la Joventut, moderats per Pere Fuset, Vice-president del CJCV
11.30 – Esmorzar
12.00 – Xerrada: Noves polítques de joventut en temps de crisi. Com podem fer politiques de joventut implicant als joves amb pocs diners, per l’Associació de Profesionals de Joventut
14.00 – Dinar
17.00 – Panell d’experiències: Sí, es pot?, en què Marian Campello ens parlarà del l’Escola Oberta d’Estiu de Carrús (Elx) i de com des dels moviments ciutadans organitzen i gestionen amb els seus propis recursos el projecte. Vicent Muñoz, tinent d’alcalde i regidor de joventut de la Font de la Figuera ens contarà com fer polítiques de joventut des d’un poble menut i com organitzen la Setmana de la Joventut sense quasi recursos.
19.00 – Taller: L’Emprenedor polític per a joves, emprenedors o buròcrates?, per Rafa Oliver, treballarem les difrències entre l’emprenedor i el buròcrata, i ens explicarà què és la intel·ligència política per innovar en les polítiques actives de joventut.
22.00 – Sopar
23.30 – Festa dels Herois

Diumenge
10.00 – Desdejuni
11.00 – Fòrum de participants i conclusions
12.00 – Assemblea dels Joves de Compromís

On és?

La jornada tindrà lloc a l’Alberg Casablanca de Xàtiva.

Qui pot vindre?

La trobada va especialment dirigida a joves, regidors i regidores joves i de joventut i professionals de joventut, però pot vindre tothom qui vulga participar. No cal ser militant, també a qualsevol jove curiós o amb inquietuds que vulga passar un cap de setmana de formació i compromís. Només has de tenir ganes de participar i formar-te!

Quant costa?

La inscripció costa només 20€ i en el preu estan inclosos els desdejunis, esmorzars, dinars, berenars, sopars, i l’allotjament dels dos dies. Si sols véns un dia són 15€ i si et quedes sols a un dinar o sopar 10€.

Com inscriure’s?

Només has d’emplenar el formulari i fer l’ingrés dels 20€ al número de compte: 2038-6547-70-3000009825 de Bancaixa. És molt important que, en fer l’ingrés o la transferència, ens indiques el teu nom i cognoms i envies el justificant de l’ingrés a [email protected] Si vols vindre però no pots permetre’t el preu d’inscripció, comunica-ho en l’apartat d’“Observacions”, ja que tenim beques perquè pugues vindre. El primer és la formació! El període d’inscripció acaba el divendres 6 de setembre.

Què s’ha de dur?

Cal dur sac de dormir o llençols, tovallola i sabó. Roba de bany i moltes ganes de passar-ho bé!

Com s’arriba?

En el següent link podràs trobar l’enllaç al mapa d’on està la granja escola, l’estació de tren de Xàtiva està a 10 min.

Vine!