El diputat per Castelló de Compromís, Josep Maria Pañella, s’ha preguntat “què farà una persona o entitat a la qual Benestar Social li deu des de fa molts mesos l’ajuda o subvenció a la qual té dret legalment, quan li arriben les “disculpes” que ara diu que enviarà la consellera? Anirà a pagar el que deu amb eixe paper? O el copiarà per a enviar-lo als proveïdors o a les empreses a les que els deu els diners que no li ha pagat la Conselleria?”.

Pañella diu que “el que ha de fer la consellera és deixar-se de disculpes hipòcrites, que l’únic que pretenen és aturar el creixent malestar social pel fatal funcionament d’una Conselleria clau com és Benestar Social. El que ha de fer és posar-se a treballar d’una vegada per a que les persones i entitats que tenen dret a ajudes i subvencions no continuen patint els llargs endarreriments que estan patint, i que els generen gravíssims problemes a l’hora de pagar el que deuen o d’adquirir coses que no poden esperar”.

El diputat de Compromís ha considerat que “eixes “disculpes sense propòsit d’esmena que vol ara fer arribar la consellera als afectats fa molta olor d’electoralisme. Quan cada vegada estan més properes una eleccions autonòmiques que tot sembla indicar que el PP perdrà, intenten com siga mirar d’aturar la justa indignació dels afectats, i ara asseguren que seran “amables”. Però el que volen les persones i entitats afectades no és cap mena d’”amabilitat” més o menys hipòcrita, sinó que la consellera acomplisca la seua obligació i pague puntualment allò que deu. I que es deixe d’amabilitats i de disculpes que, si no van acompanyades d’una canvi del rumb erràtic que manté la seua Conselleria, no fan sinó irritar encara més les persones afectades”.